•доступна якісна дошкільна освіта та виховання;
•режим з 8.00 до 17.00 (чергова група з 7.30 до 8.00 вранці та з 17.00 до 18.00 вечері);
•створене предметно-ігрове середовище;
•достатня матеріально-технічна база;
•ранній розвиток дитини (з 2 років);
•увага кожній дитині;
•повноцінне харчування;
•медичне обслуговування;
•підготовка до школи.
ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ЗДО
Зміст дошкільної освіти в межах Базового компоненту реалізується через програми та навчально - методичне забезпечення, що затверджене Міністерством освіти і науки України. На сьогодні при організації освітнього процесу в ЗДО педагогами використовуються такі порограми:
1. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" (в редакції 2022 року);
2. Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт" ;
Вид планування: блочно - тематичне
Пріоритетними напрямами роботи колективу є пізнавальний, мовленнєвий, фізкультурно – оздоровчий розвиток дітей.
Особливим акцентом у роботі навчально – виховного закладу є формування і зміцнення здоров’я дітей, забезпечення психічного комфорту і позитивного самопочуття. Обов’язковими є заняття з фізичного виховання, ранкова гімнастика, пробудження, загартовування, рухливі та народні ігри, психогімнастика.
Що ми робимо протягом дня
8:00—8.30 — зустрічаємо діток.
8:30—9:00 — снідаємо
9:15—10:30 — проводимо організовану освітню діяльність
10:30—12:00 —триває прогулянка
12:00—13:00 — обідаємо, чергуєм
13:00—15:00 — відпочиваємо
15:00—15:30 — загартовуємося
15:30—16:00 —вечеряємо
16:00—17:00 — індивідуальні заняття, розвивальні ігри, гурткова робота
Зустріч дітей;
•Дидактичні та малорухливі ігри;
•Індивідуальні бесіди з дітьми;
•Вправи ранкової гімнастики (згідно з темою).
ПЕРША ПОЛОВИНА ДНЯ
•Заняття;
•Фізкультхвилинки;
•Оздоровчі хвилинки;
•Вправи на розслаблення;
•Гімнастика для пальців;
•Дихальні та звукові вправи;
•Індивідуальна та під групова робота.
ПРОГУЛЯНКА
•Спостереження;
•Сюжетно-рольові ігри;
•Рухливі ігри;
•Народні ігри;
•Спортивні ігри;
•Пішохідний перехід;
•Трудова діяльність;
Індивідуальна робота з дітьми
ПІДГОТОВКА ДО СНУ
•Читання казок:
•Музикотерапія; . ПІСЛЯ СНУ• Гімнастика пробудження;
•Загартування.
ДРУГА ПОЛОВИНА ДНЯ
- Індивідуальні заняття з дітьми;
- Гурткова робота;
- Ігри на вибір;
- Робота з батьками;
- Ігри на повітрі.